حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می‌توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات” در پنل کاربری خود کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

سایت های اینترنتی معتبر در ایران دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشند، این نماد به سات های دارای مشخصات کامل صاحب امتیاز سایت و آدرس مشخص اعطا می گردد که این اطلاعات در بازه های زمانی کوتاه مدت به صورت مرتب از سوی سایت نماد اعتماد الکترونیک چک گردیده و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا تخلف نمودن سایت های دارای نماد اعتماد شما کاربران گرامی می توانید از طریق این سایت مشکلات خود را پیگیری نمایید. 

آیا برای خرید از آف گیل، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در آف گیل می‌توانید :

– به سادگی و با سرعت بیشتر از سایت خرید کنید.

– از مزایای ویژه عضویت در سایت بهره مند خواهید شد.

– از تخفیف های ویژه و روزانه مطلع خواهید شد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، شما می توانید در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته خرید خود را انجام دهید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از سایت خرید کنم و سفارش به آدرس آن شخص ارسال شود؟

بله، شما پس از انتخاب محصول خود از سایت و اضافه کردن به سبد خرید و پیش از پزداخت نهایی می توانید در قسمت آدرس، نشانی خود و یا شخص دیگری را جهت ارسال کالا وارد نمایید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

آف گیل بلافاصله پس از ثبت سفارش توسط شما و پرداخت نهایی، با ارسال پیامک مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می کند. همچنین با وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید در بخش سفارش ها به صورت لحظه ای، وضعیت سفارشات خود را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که 50005858203 تنها شماره ایست که آف گیل با آن برای کاربران خود پیامک ارسال می کند و هرگونه ارسال پیامک با هر عنوانی از هر شماره دیگری تخلف بوده و پیگرد قانونی دارد،در صورت مشاهده چنین مواردی خواهشمند است بلافاصله مراتب را از طریق ایمیل Info@offgil.ir به مدیریت سایت اطلاع دهید.

آیا امکان سفارش کالاهایی که موجودی ندارند وجود دارد؟

خیر، شما فقط کالاهای موجود در سایت را می توانید به سبد خرید خود اضافه نموده و خرید را کامل نمایید.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. اما پس از تایید نهایی سفارش و در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع در فرایند خرید و ارسال کالا بهتر است خرید خود را از طریق سایت به ثبت برسانید. در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت 24 ساعته می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

کالاهای عرضه شده در دیجی‌کالا

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به‌زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع‌رسانی شود.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت آف گیل با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت‌انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

آیا تعداد خرید از یک کالا در سایت از نظر تعداد سفارش محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در آف گیل وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پس از ثبت سفارش در مرحله پرداخت، شما می توانید از طریق تمامی کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب و از طریق درگاه بانکی معتبر در سایت، پرداخت خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

در حال حاضر چنین امکانی برای کاربران سایت آف گیل وجود ندارد و پرداخت ها فقط به صورت نقدی انجام می پذیرد. اما به زودی امکان پرداخت در محل برای تمامی کاربران در هر نقطه از کشور میسر خواهد بود.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا امکان خرید به صورت اقساطی در سایت آف گیل وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر خرید فقط به صورت پرداخت نقدی از سایت امکان پذیر می باشد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت آف گیل امن است؟

سایت آف گیل برای پرداخت های اینترنتی از درگاه های معتبر بانکی کشور استفاده می کند. با این حال برای اطمینان خاطر در پرداخت های اینترنتی در کلیه سایت ها به نکات زیر توجه فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش‌ها

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد. درحال حاضر ارسال سفارشات فقط به صورت پستی از نوع پس کرایه انجام می گردد.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

با توجه به اینکه در حال حاضر ارسال تمامی کالاها از سایت آف گیل به صورت پستی انجام می پذیرد تحویل گرفتم کالا توسط مشتری در روز و یا ساعت معین، باید از طریق هماهنگی با مأمور اداره پست شهرستان و یا محل خود امکان پذیر می باشد. 

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

تمامی سفارشات پس از ثبت به صورت روزانه توسط تیم پشتیبانی آف گیل بررسی و در اسرع وقت آماده ارسال می گردد. تحویل کالا به مشتری نیز توسط اداره پست در سراسر کشور طبق بازه زمانی تعریف شده انجام خواهد پذیرفت.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجا که آف گیل یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش امکان‌پذیر نیست.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی خواهند شد.

آیا امکان رهگیری سفارشاتی که با پست پیشتاز ارسال می گردند وجود دارد؟

بله، شما می توانید با استفاده از کد رهگیری 10 رقمی و یا 20 رقمی که پس از ارسال کالا از طرف سایت آف گیل به شما پیامک می شود در سایت پست جمهوری اسلامی و یا از طریق لینک زیر پیگیری نمایید.

https://newtracking.post.ir/

خدمات پس از فروش

آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در سایت آف گیل، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه کتاب و رسانه و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف سایت همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، دیجی‌کالا 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با پشتیبانی سایت آف گیل تماس بگیرید و یا از طریق فرم تماس با ما مراتب را جهت پیگیری به بخش پشتیبانی سایت اعلام نمایید.

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام دارای آسیب دیدگی بود چه اقدامی باید انجام دهم؟

با پشتیبانی سایت آف گیل تماس بگیرید و یا از طریق فرم تماس با ما مراتب را جهت پیگیری به بخش پشتیبانی سایت اعلام نمایید.

پیشنهاد شگفت‌انگیز

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت‌انگیز قرار می‏‌گیرند؟

پیشنهادات شگفت انگیز توسط کارشناسان سایت آف گیل بررسی و در بازه های زمانی گوناگون در سایت قرار داده خواهند شد و با توجه به تخفیف بسیار خوب این کالاها نسبت به کالاهای دیگر معمولاً دارای محدودیت از نظر تعداد کالا می باشند.

آیا امکان خرید کالاهای شگفت انگیز به تعداد بیشتر از یک عدد وجود دارد؟

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت‌انگیز یک طرح تشویقی خرید است، آف گیل تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت‌انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت‌انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.