قوانین و مقررات آف گیل

آف گیل در نظر دارد بتواند نقش همراه همیشگی شما را ایفا کند تا کاربران در شرایط مطلوب خریدی مطمئن و آسوده انجام داده و تمام انتظارات شما نیز برآورده شود. از این رو سایت آف گیل با هدف راحتی مشتریان، صرفه جویی در وقت و هزینه و بهبود وضعیت کسب و کار طراحی گردیده است. به همین خاطر کلیه قوانین و مقررات ما نیز بر روی این اصول طرح ریزی گردیده است.
همه ی ما آگاهیم که پیش از خرید سوالاتی برای مشتریان عزیز ممکن است وجود داشته باشد که کاربران به سادگی می توانند پاسخ این سوالات را به صورت پاسخگویی آنلاین و تماس تلفنی به دست آورند.

برای خرید از کجا شروع کنم؟

با باز کردن صفحه اصلی فروشگاه، می‌توانید به کمک منوهای کناری و یا قسمت اصلی صفحه، به بخش بندی‌های مختلف محصولات دسترسی پیدا کنید. با ورود به هر بخش کالاهای مربوط به همان بخش را خواهید دید.

چگونه از جزئیات یک محصول مطلع شویم؟

با کلیک بر روی تصویر هر کالا به صفحه مربوط به همان محصول منتقل خواهید شد. در این صفحه جزئیات کامل به همراه تصاویر مختلف محصول مورد نظر نشان داده می‌شود.

سبد خرید چیست؟

سبد خرید در فروشگاه اینترنتی همانند سبد خرید فروشگاههای دنیای واقعی هستند. شما می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را به سبد خربد اضافه کرده و یا از آن حذف کنید. تعداد محصولاتی که به سبد خرید شما اضافه شده اند در گوشه سمت چپ و بالای صفحه قابل مشاهده است. با کلیک بر روی سبد خرید می‌توانید لیست کالاها ، قیمت هر کالا ، تعداد و قیمت کل را مشاهده نمائید.

 چگونه خرید خود را ثبت کنم؟

با اضافه کردن یک کالا به سبد خرید و یا  مراجعه مستقیم به سبد خرید پس از انتخاب استان و شهر خود می‌توانید “تایید سفارش” را کلیک نمایید.در قسمت روش‌های پرداخت می‌توانید پرداخت آنلاین را انتخاب نمائید. سپس در قسمت روش ارسال، یکی از روش‌های ارسال با پست پیشتاز و یا پست سفارشی را با توجه به زمان و هزینه آن انتخاب نمائید. در نهایت اطلاعات خواسته شده را در فرم مربوطه وارد نموده و یر روی ثبت سفارش کلیک نمائید.

 چگونه از ثبت خرید خود مطمئن شوم؟

پس از ثبت سفارش یک پیامک برای اطمینان از ثبت سفارش شما، برایتان ارسال خواهد شد. ضمنا کارشناسان آف گیل جهت تایید و اعلام زمان ارسال با شما تماس خواهند گرفت.

شرایط استرداد محصول

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده،ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا،به ما اطلاع داده شود.(تماس تلفنی)
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این گارانتی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت 7 روزه را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال ها و مورد های فنی و ظاهری (شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند: حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه کالا) را شامل می شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

توجه:حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است.
-اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت در حال پردازش و یا در انتظار می باشد،باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه طلاع داده شود.
– اگر پس از ارسال کالا از آف گیل یا بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود امکان بازگرداندن کالا و استرداد وجه نخواهد بود پس دقت نموده و پس از اطمینان از خرید خود ثبت سفارش در سایت را انجام دهید.

در صورت خراب یا معیوب بودن کالا چطور باید آن را ارسال کنید.

لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی به پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش آف گیل، جداً خودداری فرمائید.
– توجه کنید ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی می باشد و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در بسته بندی پس از بررسی کارشناسان، کالا از سرویس بازگشت خارج می شود.
– برای ارسال،باید کالا در در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند :ریموت، کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
– فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل مربوطه را درج نمائید.
– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست سفارشی انتخاب کنید و شرکت پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می کند.
– از آنجا که واریز هزینه ارسال،منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است،برای اطمینان رسید پستی را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
– از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا،جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
-بسته خود را به آدرس و کدپستی در بخش تماس با ما ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد

– اگر ایراد فنی،وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پس از فروش فروشگاه برسد، هزینه ارسال به عهده سایت آف گیل می باشد.
– برای واریز هزینه پستی به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا باید به آف گیل ارسال شود.
– در صورت انصراف خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان آف گیل، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش آف گیل، تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

آیا امکان کنسل شدن سفارش وجود دارد؟

بله، با توجه به سینک بودن ۹۰ درصد موجودی و نوسانات شدید ارزی در درصد اندکی از سفارشات امکان عدم تامین سفارش از سوی آف گیل وجود دارد. در این موارد ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد و مبلغ واریزی عودت داده خواهد شد. مشتریان گرامی در هنگام ثبت سفارش این نکته را مد نظر داشته باشید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی یا ثبت اطلاعات تماس اشتباه سفارش خود به خود کنسل تلقی خواهد شد.

قوانین و شرایط مخصوص همکار

برای آگاهی ازشرایط گارانتی همکار، تلفنی با شماره پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.